svar på alla frågor!

Har fått en del frågor & kände att jag kunde svara på dom nu.
Det var några frågor som var likadana så har tagit bort några eftersom dom ändå har samma svar.
Frågorna kom ut lite konstigt men är inte så bra på detta än hehe, men hoppas det går att förstå!

 

Berätta om ditt "fotbollsliv" Berätta oeller vad man ska säga! Allt ! :D

Mitt fotbollsliv, jag har spelat fotboll sen jag var 4 år ungefär.

Mitt första lag var Borås Gif men bytte sedan till den klubben jag spelar i idag, Bergdalens IK.

Med Bergdalen har jag vart med och vunnit Gothia Cup & vi ska snart iväg till USA på en cup vi blev inbjudna till, lite kort om fotbollen:)

 

Hur spenderar du en fredagskväll helst?
Antingen med pojkvännen eller bästis, eller med familjen.

Vart går dröm resan?

Drömresan går nog till USA.
Goaste maten?

Det är nog oxfilé med potatisgratäng.
Vad kommer du satsa på för outfits i vår?

Har faktiskt inte tänkt på det alls.. Så kan tyvärr inte svara på det.
Några planer inför sommaren?

Ska utomlands med familjen & några vänners familjer, ska även till England på språkresa i 3 veckor med en kompis.
Favvo affär i Borås & Göteborg?

Hmm.. Det är nog Zara eller Chelsie.
Vilka vårjackor tycker du är snyggast?

Tycker om Barbour men finns även många andra fina.
Favorit parfym?

Tycker om Raulph Lauren nr 2, men tycker den är mer sommar parfym.


Hur är du som person?

Om jag får säga själv så tycker jag att jag är en person man kan lita på, jag bryr mig verkligen om vänner&familj, pratar en hel del! Har underbar humor....
Vad gör du helst med dina vänner?

Kan vara från att bara prata & skratta eller vara iväg på något tillsammans.
Har du bra/dålig humor?

Enligt mig bra men tror mina vänner tycker det kan diskuteras..
Vad är ditt bästa minne?

Det är när vi vann Gothia Cup år 2012.
Kan du göra videoblogg någon gång?

Det kan jag nog göra ja:)

 

Spelar du fotboll?

Ja som sagt:)
Spelar du i västgöta?

Ja, jag är faktiskt med i Västgöta laget:)
Favoritkläder?

Är nog ett par svarta Dr Denim byxor & en tunika från Faith.
Favorit Affärer?

Några utav dom är Jolina, Hollister & Faith.
Bästa vänner?

Närmaste tjejkompisar: Cornelia Andersson & Ellen Hellsen

Närmaste killkompisar: Hugo Svensson, Hampus Lundgren & Jesper Paaso.

 

Har du någon kille just nu?

Ja det har jag:)
Går du i någon annan sport än fotboll?

Nej det gör jag inte.
Vad brukar du göra på fritiden?

Tränar för det mesta, träffar pojkvännen & umgås med mina vänner.

Vad har du för planer i sommar?

Som sagt, ska utomlands:)
Vilket är ditt favorit klädmärke?

Det är nog Hunkydory.
Gillar du din klass?

Självklart!

Hej!
vart handlar du mest kläder?

Det är nog på Ginatricot, Jolina, Jc & Faith.
vad ser du mest fram emot till sommarn?

Språkresan till England:)
Vet du vad du ska gå för gymnasie/linje?

Haha, har tänkt på det lite då&då men har faktiskt ingen aning.
Favoritlåt?

Just nu är det nog Nothing Like Us med Justin Bieber acoustic.
Pluggar du mycket?

När vi väl har läxor så pluggar jag men vi har inte så mycket, inte nu iallafall:)
Drömland?

Finns så många land jag skulle vilja åka till men USA, Thailnad eller Afrika.

 

hur skulle din perfekta sommar dag se ut?

Hemma i Sverige skulle det nog vara på stranden med alla underbara vänner:)
vad gör du helst en helg?

Helst skulle det vara en fotbollscup på nån utav dagarna & sen va med pojkvännen eller kompis.
Om du fick välja att resa till vilket land i världen som helst vilket skulle det vara då? Och med vem/vilka?

Denna är svår.. Men kanske Thailand, nu är jag ju väldigt ung men när jag blir äldre så kanske med pojkvännen & bästis.

 

vad heter din kille? kan du visa bild på honom?

Min pojkvänn heter William Andersson, har ingen bild nu på datorn men de kommer att komma ut en bild på honom någon gång snart:)

 

Blev en härlig bild från Gothia Cup år 2012 till detta!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback