Sälen dag1

Äntligen framme i underbara Sälen!
Sitter inne & kollar melodifestivalen nu, Sean Banan är ju helt klart kung!
Har även vart ute & åkt pulka i backarna nu under kvällen, galet kul!
Vädret har än så länge inte vart så bra, blåst väldigt mycket..
Inte alls bra kvallité på bilderna som kommer här men det är för att vi fotade med mobilen & vädret inte var på topp.
Men ska försöka att blogga så mycket jag kan när jag är här, förhoppningsvis blir det bättre väder så det blir finare bilder.
Hoppas alla får ett bra lov!
 
 
 
 
 
 
 




Alva

Vilka är du där med? Din familj? :)

Svar: Jag är här med min familj & Cornelia som åkte med mig, Hugos familj också & Noel som åkte med dom, sen är Holger & Carl här också :)
isabelmadueno.blogg.se

2013-02-11 // 19:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback