ge mig värmeeee

Idag var jag hemma från skolan & ska även vara hemma imorgon, verkligen inte kul..
Men idag när jag tittade ut så såg jag vilket uselt väder det är ute & börjar verkligen längta efter sommaren.
Kom även på att de är nästan exakt 1 månad kvar till USA, vilket innebär att jag måste kolla igenom vad jag har för sommarkläder som är godkända att ha med dit. Hittade en liten outfit som jag tänkte dela med mig av & som jag nog även kommer ha med till USA.
 
RayBan solglasögon
enkel vit t-shirt
shorts med hängslen
Thomas Sabo armband
 




vilken pingla som kommer glida runt i USA..

Svar: haha gosan! kommer ju sakna dig förstårs<3
isabelmadueno.blogg.se

2013-02-20 // 14:49:29
vicko

jäklans snygg isabel!

Svar: men åh tack goding!!
isabelmadueno.blogg.se

2013-02-22 // 17:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback